Leaderboard Nuffnang

Tuesday, November 27, 2012

Punca kejadian...

Ramai yang bertanyakan punca kejadian. Saya xdapat menerangkan tentang kejadian sebenar disbbkan kejadian itu berlaku semasa saya dan suami keluar bekerja.

ape yg dikatakan oleh maid..:

Maid bersama Hafiey di dalam bilik air memandikan Hafiey. Maid ingin menutup shower dan Hafiey bangun dan melangkah lantai yg licin disbbkan lantai masih lagi terdapat kesan sabun. Hafiey tergelincir, terjatuh dan kepala mengenai toilet bowl.

Kesan daripada jatuh itu menyebabkan skull Hafiey pecah dan berlaku internal bleeding di dalam kepala.

Itu yang diceritakan oleh maid saya. Saya tak pasti sama ada kisah itu benar atau tidak. Tapi dr pemerhatian beberapa org Dr mereka mengatakan kesan hentakan yg dihadapi oleh Hafiey adalah kuat. tidak seperti terhantuk di toilet bowl.

Wallahualam....saya tidak tahu. Dan kalau boleh saya tidak mahu tahu kerana saya pasti jika saya tahu akan hal sebenar akan menyebabkan saya terbayang bagaimana Hafiey terjatuh dan saya tidak dapat mebayangkan keadaan Hafiey yg mungkin menderita kesakitan ketika terjatuh itu.

Cukuplah saya anggap ape yg diceritakan oleh maid itu betul. Jika die menipu biarlah hanya Allah yg membalas perbuatan nya itu..



4 comments:

Unknown said...

Astaghfirullahal'azim. Sy tau Shafa sangat tabah. Insyaallah Hafiey akan pulih macam dulu. Amin

ctpayong said...

Ya Rabb. sabar ya. semoga Allah lindungi dia.

Anonymous said...

kalau dah ade rumah2 sewa ker boleh la berhenti keje tumpu kt hafiey jer...ye la kos perubatan die pom boleh tahan jgk mhl..

Anonymous said...

kalau ade rumah2 bg org sewa boleh la berhenti keja n tumpu perhatian kat hafiey jer..ye lah kos perubatan skrg kan boleh tahan jgk mahal..